Beköszönő

Képtalálat a következőre: „hello picture”

 

Elég régóta foglalkoztat a gondolat, hogy létrehozok egy blogot, ahol bemutatom a családom által kedvelt vagy éppen kevésbé kedvelt kozmetikai termékeket, mert nagyon szeretem a kencék világát, de éppen nincs mindezt kivel megosztanom, hát megosztom mindenkivel.

Emellett gondoltam csak úgy random megmutatom a mindennapjainkat is, mindenféle túlzás nélkül, a maga természetes valójában. 

Nem mondom, hogy nagyon érdekfeszítő az életünk, ettől függetlenül szerintem egy átlagos életvitelbe is érdemes néha bepillantani, főleg, ha Te is kisgyermekes szülő vagy és éppen csak egy kis töltekezésre vágysz, hogy másnál sem minden fenékig tejföl, de ettől még ki lehet hozni a maximumot, ami lehetséges egy-egy ötlet, program, vagy inspiráció által.

Amúgy, ha magamból indulok ki, akkor úgy gondolom, hogy mindenkibe ott van az a kis kíváncsiság, hogy szeretne belesni mások életébe, még akkor is, ha nem éppen Brangelináék titkos világába lát bele. Bennem is megvan ez a késztetés, szeretek blogokat, vlogokat olvasni, vagy nézni, de valahogy még nem találtam meg az igazit, ezért csinálok egyet, ha más nem a magam szórakozására és kikapcsolódásként a kisgyermekes rutinból.

Először is ahogy nézelődtem a blogok, vlogok világában még nem igazán jött szembe (vagy csak nem találtam rá) olyan blog, amely az egész családra kiterjedően tesztelt volna termékeket. 

Ha van ilyen blog, vlog, amit ismertek ne tartsátok magatokban, osszátok meg velem is! 

Így végül úgy gondoltam, hogy megpróbálkozom először egy bloggal, amelyben bemutatom a termékeket, amit a mi négytagú kis családunk használni szokott, a programjainkat és úgy általában a mindennapjainkat. 

A pici lányomnál a tesztek egyelőre még csak a popsitörlők, kenőcsök, fürdetők témakörre fognak korlátozódni, a kamasz fiamnál pedig a problémás bőrön lesz leginkább a hangsúly, a férjem és saját magam vonatkozásában pedig a már jól bevált termékek és újdonságok kipróbálása felé fog tendálni a dolog. 

Később szeretnék vloggal is megpróbálkozni, mert nagyon birizgálja a fantáziámat. 

Az instagramon @hkrisztinablog néven követhettek. Instán már elég sok fotó van fent, lehet nézelődni.

 

Elöljáróban megmutatom az egyik kedvenc képemet, ami egy jobban sikerült sminkelést követően készült. Ezt csak azért mutatom meg, hogy lássátok, egy átlagos nőből is ki lehet hozni a maximumot. 

Mielőtt megkérdeznétek!

Nem, természetesen nem én sem nézek így ki minden nap, sőt, talán majd látni is engedem a  reggeli kávé előtti arcom, azért, hogy lássátok milyen gázul tudok én is kinézni. 30 fölött egyébként sem olyan egyszerű már a tükörrel barátságot kötni, így én is keresem a lehetőségeket, amik "összeraknak". 

Tehát megijedni nem kell, egy teljesen átlagos anyuka mindennapjait tudjátok majd követni, ha velem tartotok. 

 

18485295_1887376531535977_4392333616722714168_n.jpg