Októberi első drogériás haul

 

Elindultam egy kisebb körútra, csak úgy lájtosan, babakocsi, pakkok stb.

Rossmann és a Tesco volt a két kiszemeltem, többre kisbabával nem is lett volna lehetőségem, ennyi kb. a tűrőképessége, bár ahogy elnéztem igazi nőci lesz, már most szeret nézelődni.

Ugyan még csak október eleje van és még hol vannak a Glamour-napok, de én már nem bírtam kivárni, és milyen jól tettem, mert most is sok-sok kedvezménybe futhatunk bele.  

Így a nagy őrület előtt is érdemes körülnézni az egyes drogériák polcain és az elfekvőben lévő kuponokat ellőni, mert komoly árelőnyre tehetünk szert. Lentebb mutatom is a mai bravúroskodásom.  

Először beszabadultam a Rossmannba, ahol például elég jó akció van az összes Garnier termékre, így rögtön be is kerültek a kosaramba. Közülük a micellás víz és a BB krém volt az, ami engem érdekelt.

Isana termékek is legtöbbször kerülnek a kosaramba, mivel jó árban vannak és elég gyorsan fogynak itthon, főleg a kézmosó szappan, de szeretjük ezt a mandarinos fürdősót is. 

Egy számomra is merőben új termék volt soron, mégpedig a Ceumed Cradle Cap Gel-je, ami koszmóra kínál megoldást. Ennek a terméknek hamarosan jön a tesztje, egyébként már nagyon kíváncsi vagyok rá.

Valamint egy Rival de Loop olajmentes micellás sminklemosókorongra is szükségem volt.

A Schauma sampon szintén gyakran használt termék nálunk, így újra vettem abból is. 

Aztán ott van a Dufti illat bogyói, ami mindössze 149 Ft volt, kihagyhatatlannak tűnik, de még nem szagolgattam meg. 

Férjemnek pedig egy Caola after shave került a kosárba.

Ezeken felül pedig egy aplikátor és egy műszőrből készült maszk ecset is velem jött, ezek mindig fogyóeszközök, így amikor jó árban vannak, akkor mindig veszek egy-egy darabot.

A hajráf pedig szintén fogyóeszköz nálam, mert mindig eltörik, persze a legváratlanabb, vagy leglehetetlenebb időpontokban, amikor a babahajaimat esélytelen mással megregulázni. 

A kicsinek pedig neogranormon védőkrém és egy Babydream Rossmann saját márkás hűtő rágókája került a kosárba. 

Itt mondanám el, hogy milyen bravúros voltam, mert a neogranormon eredetileg 1899 Ft-ba került volna, de Rossmanó kedvezményként lejött 500 Ft, ezen felül volt egy kuponom hozzá, amit még a terhességem alatt gyűjtöttem be, így további 280 Ft jött le az árából, összesen 780 Ft-tal tudtam olcsóbban megvenni a 200 ml-es terméket. Szerintem ez már egészen jó ár lett. 

Majd kiderült a kasszánál, hogy a héten még kedvezmény is van, 5% formájában. Hurrá! így egy Isana vattakorong is landolt a kosaramba, mert akciós és olyan kedvesen ajánlották. 

Erről a kasszánál történő promotálásról lehetne beszélni, valahogy mindig sikerül rábeszélniük, hogy vegyem meg a kitett terméket, jelen esetben ugye a vattakorongot. Megfigyeltem, hogy minden alkalommal valami elég sablonos, de olcsó árkategóriába tartozó termék van kitéve. Persze ezek általában minden háztartásban fogyóeszközök, ezért elcsábíthatóak vagyunk egy fogkrém, egy szappan, egy vattakorong erejéig. 

Múlt héten pedig a 349 Ft-os essence akcióban gyűjtöttem be a fenti termékeket, ezekről is tervezek egy bejegyzést írni, de még próbálgatom a termékeket.

A Tesco-ból mindössze a 3 nyálkendő volt, amit nem tudtam otthagyni, annyira vagányak és végre van egy csajszi, akit lehet öltöztetni és még a rózsaszíntől sem riad vissza, egyelőre. 

 

Ez volt az első októberi haul bejegyzésem, ha van kedvetek és lehetőségetek használjátok ki Ti is a hó eleji kedvezményeket is!

 

 

 

 

Címkék: smink, haul